dinsdag 26 januari 2021

Gastdesigner Lift Challenge

 Hallo,

In december was ik de winnaar bij de Lift Challenge(#155) en aan mij de eer om gastdesigner te zijn voor challenge #157. Toen ik het mailtje binnen kreeg van Cornelie met daarin uitleg wat de bedoeling was kreeg ik het een beetje warm. Maar het is natuurlijk niet voor niets een challenge...ik mocht aan de slag met inkt, laat dat nu niet niet helemaal mijn ding zijn. Niet dat ik het niet mooi vind maar zelf vind ik het vaak lastig om een mooi resultaat te krijgen. Maar uiteindelijk is het met toch gelukt en hieronder zien jullie het resultaat.


Groetjes Hermien


12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Je kaart is prachtig geworden! Die achtergrond is echt gaaf en dat stukje vellum er op vind ik echt een vondst.

groetjes van Ank

carla zei

Wat heb je deze kaart prachtig gemaakt Hermien.
Die achtergrond is zeker heel goed gelukt, heel mooi.
Leuke afgewerkt met het vellum en die meid met haar grote cupcake staat er ook erg leuk bij. Daar zal ze mogen aan eten hoor.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

een hele lieve mooie kaart Hermien

gr karin

Daphne zei

Nou, je ziet het niet hoor, dat het niet helemaal bij jou past, dat inkt.
Ik vind het echt heel erg leuk en mooi.
Een leuke, lieve kaart.

karin zei

Leuk die achtergrond en met het vellum en het schattig stempeltje erop maakt het een leuk kaartje.
Groetjes,
Karin

Trudy zei

Ik vind het een prachtig en schattig kaartje! Ik werk nooit met inkt dus ik zou het ook warm krijgen van zo'n mailtje. Maar jouw kaartje is super goed gelukt!
Groetjes Trudy

Monique zei

Helemaal niets mis mee Hermien! Je kaart is prachtig geworden.
Dat gaat je best heel goed af!
Liefs Monique

Scraptastisch zei

Ik had het er ook warm van gekregen hoor Hermien, maar wat heb je, je goed verweerd want je kaart is prachtig en je hebt het keigoed gedaan!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Poeh blij dat ik niet zo'n kaart hoefde te maken, ik doe helemaal niks met inkt, maar de jouwe is prima gelukt, heel erg mooi.
Groetjes
Ansx

Colien zei

Heel geslaagde lift, erg mooi kaartje, Hermien!
grtz Colien

GerJanne zei

Dan he je waarschijnlijk jezelf overtroffen, Hermien, want ik vind het een topkaartje! Zulke mooie kleuren heb je gebruikt...leuke challenge.

Sarah zei

Hij is prachtig! Meer doen werken met inkt! Echt tof x