zondag 17 januari 2021

Reminder K&K

 Hallo,

We zijn alweer 2 weken onderweg met onze 1e challenge van 2021 bij K&K dus is het tijd voor de reminder. We vragen een creatie met een C ik ben aan de slag gegaan met de C van cocktail(s). Er zijn al 50 inzendingen dat vinden we super, maar er kunnen er natuurlijk altijd meer bij. Ondertussen duurt de lockdown voort wat wel te verwachten was, gelukkig mag de jongste voor zijn praktijklessen naar school. De oudste niet (HBO) ze zouden graag naar school gaan, ze zijn het thuis zitten moe en missen het contact met de docent en klasgenoten. Gelukkig mogen pa en ma gewoon werken zodat het niet te druk lees vol is thuis!


Deze mooie prijs kunnen jullie winnen




 Angela van Mijn Hobbyhonk, is onze sponsor.  De challenge loopt tot 29 januari 23.00 uur.

fijne zondag,
Hermien





10 opmerkingen:

Irene zei

Een vrolijke cas-C-reminder Hermien!
Ja joh, we zijn er nog lang niet helaas maar hebben géén keus!
XxIrene

karin zei

Een vrolijk kaartje in deze donkere dagen Hermien.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

geweldige kaart Hermien mooi
Gr Karin

Marleen zei

Gelukkig kan er af en toe (thuis) nog eens een cocktail gedronken worden. Mooi kaartje waar we toch nog wat vrolijk van kunnen worden hé.
groetjes
Marleen

Daphne zei

Ik heb er ook aan gedacht, de C van cocktail, maar nee, ik maakte een hele andere kaart.
Ik word helemaal blij van jouw kaart, beetje zomers, ik heb er nu al zin in, in de zomer.
Hier net zo, met de kinderen en corona/lockdown.
Ik ben ook blij dat ik mijn werk buiten de deur heb, dat geeft rust voor iedereen😉

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Hermien.
Wij zijn nog niet van dat virus af,denk ik.
Groetjes Elle-jeanne

Debby Kuster zei

De C van cocktail past perfect bij de challenge. Je krijgt spontaan zijn in mooi weer en een heerlijke cocktail

GerJanne zei

Hij si superleuk! Grappig dat jij die niet drinkt daar aan denkt en ik die graag een wijntje heeft niet op dit idee gekomen is..hihihi...

Ans Gilbert zei

Mooie, vrolijke kaart met de cocktails..
Groetjes,
Ansx

Ilse zei

Wat een heerlijk zomers kaartje zo in de winter!
Groetjes,
Ilse