dinsdag 6 april 2021

Hallo

 Hallo,

April doet wat hij wil, een spreekwoord wat de afgelopen dagen echt wel van toepassing is. Hier vielen voor 5 minuten terug nog dikke sneeuwvlokken en nu schijnt de zon! Maar dan maken we er binnen maar een feestje van en gaan we lekker aan de knutsel. Ik maakte een slimline kaartje wat ik met jullie wil delen het moodboord van 4 season challenge blog dat vol zit met frisse voorjaarskleurtjes was mijn inspriratiebron.



4 season challenge blog - challenge #43 voorjaarskleuren

Fijne dag,
Hermien






10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Blij met onze hobby hè als het binnen zit weer is! Je slimline vind ik prachtig Hermien...mooi moodboard is dit, ik werd er ook door geïnspireerd!
xx Gerie

Irene zei

Mooi slim Line voor de challenge! Hier ook een witte wereld, bizar!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Blij dat we ons vermaken met zo weer,met onze hobby.
Je kaartje is super leuk.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

De kleurtjes zijn bijna 1 op 1 wat het Moodboard ook aangeeft, wat mooi zeg.
Slimline, leuk model is dat hè?!
Ik vind het een mooie kaart.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie slimline card heb je gemaakt met de kleuren van het moodboard,
Groetjes
Ansx

Colien zei

Leuk, fris kaartje in mooi slimline model!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging in voorjaarskleuren op het 4 Season challenge blog.
grtz Colien

GerJanne zei

Wauw Hermien, dit is een heel mooi kaartje! Zo gaaf met de kleuren van het palet..

Nynke zei

Wat een schitterende kaart! Prachtig van kleur en een mooie subtiele tekst.
Groetnis Nynke

Sarah - Crea S zei

Wauw Hermien, hele mooie kaart! Erg stijlvol! Liefs, Sarah

Nelly zei

Bedankt voor je deelname aan de kleurenchallenge van 4-SCB.
Mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Nelly