zondag 4 april 2021

Slakkenpost

 Hallo,

Deze week hadden we hier in huis een geluksmomentje, Bas is geslaagd voor zijn rijbewijs. Nadat zijn rijexamen door Corona al 2x niet doorging stond het afgelopen woensdag toch echt te gebeuren. Ik had er zelf de kriebels van maar rond 11.30 kwam het verlossende @ppje(ik was namelijk aan het werk) hij was geslaagd. We zijn super blij voor hem dat hij nu dan eindelijk het gewilde roze rijbewijs heeft gehaald.

Nu dan over naar mijn kaartje, ik maakte het voor een oude vriend van ons. Na een scheiding van 10 jaar geleden heeft hij opnieuw het geluk gevonden en samen hebben ze een nieuw adres en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. We reden er vanmiddag even langs om het kaartje in de bus te doen, we waren nog niet thuis toen ik al een @ppje van hem ontving om ons te bedanken voor de mooie kaart met mooie woorden het deed hem echt goed. Daar wordt je toch blij van, niet dan?


Genieten jullie ook van het lange weekend, wij begonnen het gisteren goed. Met vrienden reden we richting noord Limburg om daar een MTB route te rijden. Ieder natuurlijk in zijn eigen auto met de mountainbike's achter op de auto. De mannen in een groep voorop, en ik samen met 2 vriendinnen erachter. Het was een pittig tochtje we moesten zelfs 2x van de fiets af omdat we niet tegen de steile helling op kwamen. Maar het was een super geslaagde middag heerlijk lekker trappen en genieten van de natuur om ons heen.




Fijne paasdagen nog,
Hermien


10 opmerkingen:

carla zei

Mijn felicitaties voor Bas.
Altijd fijn dat je een rijbewijs op zak hebt.

Je kaartje ziet er heel leuk uit.
Mooi gemaakt.

Een pittig fietstochtje achter de rug.
Limburg is niet het vlakke Nederland.
Het weer viel wel mee en je hebt er dan toch kunnen van genieten.

Groetjes,
Carla

Daphne zei

Wat goed van julie zoon!!!!
Weer iets wat afgestreept kan worden op het lijstje.
Wat een lief kaartje maakte je zeg, zo schattig, die 2 slakjes die elkaar gevonden hebben.
Ik kan me voorstellen dat dat jullie vriend goed doet.

Scraptastisch zei

Jippie het roze rijbewijs is binnen, kun je, je laten rijden Hermien dat is in het begin zo apart, hihi Je kaart ben ik weg van dit is een hele gave SU set. Hele sportieve dag gister gehad, heerlijk toch!!!
xx Gerie

Kaartjes door Elise zei

Knap zeg dat Bas zijn rijbewijs gehaald heeft, heerlijk! En wat lekker zeg om een mooie route te gaan fietsen in Limburg. En wat is je slakkenpost leuk zeg, blijft ook een geweldige set he!

Marleen zei

Proficiat voor Bas!!!
Wat een leuk kaartje met de grappige slakjes.
( bedankt voor het mooie kaartje dat ik van jou mocht ontvangen voor mijn verjaardag )
groetjes
Marleen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd voor Bas, fijn dat het rijexamen nu door kon gaan en dat hij geslaagd is. Je kaart is zo leuk met die geinige slakken en dat envelopje met "nieuw adres". Ik heb er even in de vergroting naar zitten kijken, leuke kleuren ook.
Lekker sportief bezig geweest Hermien, geen spierpijn vandaag?
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een super GAAF kaartje heb je gemaakt Hermien....leuk gedaan met de slakjes en het envelopje!
gefeliciteerd voor Bas....wat leuk dat hij zijn rijbewijs heeft gehaald!
En jullie hebben ook lekker genoten ven de MTB tocht....heerlijk toch!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Keigoed dat Bas is geslaagd voor zijn rijbewijs en wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt en heerlijk toch zo'n fietstocht, lekker sportief bezig geweest,
Groetejs,
Ansx

Nynke zei

Wat een toffe kaart! Ik kan altijd erg blij worden van zo'n appje dat de kaart wordt gewaardeerd. Wat fijn dat je zoon is geslaagd voor zijn rijbewijs, daar zal hij erg blij mee zijn!
Groetnis Nynke

KarinsArtScrap zei

een geweldige gave kaart Hermien
Gr Karin