woensdag 14 december 2022

be merry

 Hallo,

zo alle kerstkaarten zijn weg met de post, hieronder zien jullie een kaartje dat op weg ging naar België. Een simpel maar leuk kaartje. Voor de volgers die mij een beetje kennen weten dat CAS een stijl is waar ik me wel in kan vinden. Hier komen langzaamaan ook de eerste kerstkaartjes binnen en dat zijn tot nu toe alleen maar zelfgemaakte kaartjes. Ieder jaar ontvangen we minder kaartjes omdat veel mensen besluiten geen kerstkaarten meer te sturen, toch ben ik zelf van mening dat echte post zoveel leuker is!




Groetjes Hermien



9 opmerkingen:

karin zei

Post is zeker te weten veel leuker en zelfgemaakte kaartjes helemaal 😊
Dit is ook een mooitje,
Bedankt voor je mooie kaartje.
Groetjes
Karin

Elle-Jeanne zei

Inderdaad echte post is veel leuker.
En zeker jou kaartje.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Heel leuke kaart Hermien! EN CAS is zeker een stijl die jij goed beheerst (weet je dat er DT call is bij Cas on friday?)
En ook bedankt voor je kaart! Hij hangt in het frame van Jeroen.

Ans Gilbert zei

Mooie CAS kerstkaart heb je gemaakt en ook jouw kaart gisteren ontvangen, dankjewel!
Groetjes,
Ansx

Nelleke zei

Mooie kaart Hermien, knap hoe je het altijd weer weet te maken. Gisteren kwam jou kerstkaart binnen en zag gelijk dat deze van jou was. Super hoe je die gemaakt heb met de geemboste sterren.
Ja ook hier geen kaartenkloof. ik hoop dat het nog weer wat gaat aantrekken, kaarten versturen wordt een dure aangelegenheid.
Maar mensen blij maken met ene kaart is mij ook heel wat waard. groet, Nelleke

Angela zei

Ben het helemaal met je eens Hermien..... echte post is zóveel leuker 🥰 dan een appje 🙈.

Schitterende kaart is dit..... dat is toch een feestje om te ontvangen.
Hier net zo... ik vrees dat ik een app-familie heb 🥴.

Ik bewonder je stijl enorm... het is altijd een feestje om langs te komen 🤩

Diny zei

Heel mooi CAS kaartje Hermien!
Daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

idd helemaal mee eens, echte post is veel leuker.
bij ons druppelen de kaarten ook binnen het meeste is gekocht.
je laat een heel mooi kaartje zien.
groetjes Alma

carla zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt Hermien.
Alles komt heel mooi uit op de witte achtergrond.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla