zaterdag 17 december 2022

christmas wishes

 Hallo,

Vorige week had ik een knutseldate met Martine, ze woont bij me om de hoek en is net als ik fan van Stampin Up. Gezellig met z'n tweeën aan de slag maar het is natuurlijk ook fijn dat je zo met materialen aan de slag kunt die je zelf niet hebt. Ik draaide de achtergrond en hertjes uit van de grassy grove bundle uit en voegde er wat dp papier aan toe en maakte dit kaartje. 


sweet stampers - anything goes
colorfol options - winter white
fourseasons - anything goes winter
CAS on friday - dt call

Fijn weekend,
 Hermien


10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Dan heb je toc geluk hè, twee stampin uppers dichtbij elkaar! Prachtige kaart Hermien moest wel even goed kijken waar de herjes waren, hihi maar hele mooie rand zo met de afbeelding erachter!
xx Gerie

carla zei

Altijd leuk zo samen aan de knutsel.
Het is een prachtkaart die jullie gemaakt hebben.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Mooi hoor, het is net een klein schilderijtje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Hermien. Zo mooi met diepte gewerkt, het is net een schilderijtje. Gezellig zo samen aan de knutsel.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wat prachtig Hermien! Heel mooi die stans en wat leuk dat Martine dan zo dichtbij woont!

Karen Letchworth zei

This card is stunning. Thanks so much for sharing with us at The Four Seasons and please stop by again soon.
Blessings,
Karen L, DT

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Hermien

gr karin

carla zei

Hermien bedankt voor je mooie, leuke kerstkaart.
Ik heb hem vandaag in mijn brievenbus gevonden.
Groetjes,
Carla

Makira zei

WOW! WOW! WOW! What a beautiful and precious scene you created. I love the layers. The background is stunning! Thank you for sharing with us at the Colorful Options Challenge. Good luck! Happy Holidays! Cheers, Makira 🎄🎄🎄

Angela zei

Ik was vandaag de kerstkaarten aan het verhuizen en bedacht me dat ik jou niet had bedankt voor je prachtige kaart én voor je lieve woorden; dankjewel Hermien. Ik waardeer het zeer!