dinsdag 2 januari 2024

1e kaartje 2024

 Hallo,

als eerste natuurlijk voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden in goede gezondheid, veel mooie momenten en natuurlijk creativiteit. Vorige week was ik aan de knutsel en maakte een kaartje voor de vriendin van de onze oudste zoon. Ze vertrekt voor 4 maanden naar Amerika voor haar studie. Komende zaterdag is er een feestje en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik gebruikte het mooie papier uit de crafty kit  USA van dutch doobadoo. 




a perfect time to craft - anything goes
love to craft - anything goes

Dan wil ik bij deze iedereen bedanken die me een mooie zelfgemaakte kerstkaart heeft gestuurd. Hieronder een foto van al die mooie kaartjes...


Groetjes Hermien






7 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt,
groetjes Alma

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Hermien....gr karin

GerJanne zei

Hoi Hermien,
wat een leuke toepasselijke kaart in de Amerikaanse kleuren en met al de sterren. Spannend voor haar om 4 maanden zo ver weg te zijn!
Voor jou ook alle goeds voor 2024!

Scraptastisch zei

De sterren en Amerikaanse kleuren vielen mij ook meteen op en is een mooi kaartje geworden Hermien! Voor jou ook de beste wensen en een jaar met mooie momenten!
xx Gerie

Daphne zei

Oeh, dat is even pittig, 4 maanden weg. Voor zowel jullie zijn als ik voor vriendin zelf.
Lief om haar een mooie kaart mee te hebben, zo zijn jullie altijd dichtbij.
Leuk, de Amerikaanse (en eigenlijk ook Hollandse) kleurtjes die je gebruikt hebt.

carla zei

4 maanden dat is lang om zijn vriendin te moeten missen.
Een mooi kaartje heb je voor haar gemaakt, daar zal ze nog veel naar kijken.

Hermien bedankt voor je kerstkaartje.
Die is pas gisteren bij mij toegekomen, ik veronderstel dat die lang onderweg is geweest. De postzegel was afgestempeld op 12 december.
Maar gelukkig toch toegekomen.

Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Hermien. Je laat meteen al een mooie, vrolijk gekleurde kaart zien. Leuk die pockets waar je labels met toepasselijke teksten in hebt gestopt. Spannend zo'n reis.
Lieve groetjes Miranda