zondag 7 januari 2024

1e challenge K&K 2024

 Hallo,

we gaan weer beginnen met een nieuwe challenge kalender bij K&K. De vaste deelnemers op ons blog weten dat de 1e challenge van het jaar in het teken staat van een letter uit het alfabet, deze keer is het de eer aan de letter F. Ik ben gaan zoeken in mijn spulletjes want ik wist dat ik ergens een mal van dutch dubadoo had liggen van een fototoestel. En hieronder zien jullie wat het uiteindelijk geworden is. Neem een kijkje op ons blog voor meer inspiratie met de letter F.


Je mag weer meedoen met 2 creaties en onze challenge sluit op 2 februari.

Fijne zondag,
Hermien


7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een gave foto heb je gemaakt met je mooie camera Hermien!
Veel plezier weer met de 1ste challenge van het nieuwe jaar!
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

een leuk gaaf kaartje Hermien......gr karin

Elle-Jeanne zei

Leuke gave kaart Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart! je brengt mij op een idee.
groetjes Alma

GerJanne zei

hij is heel erg grappig! Supermooi voorbeeld voor onze challenge!

Monique zei

Superleuk die Fotocamera.

Marleen zei

Een mooi kaartje met een grappig plaatje in de lens!
groetjes