woensdag 17 januari 2024

a little note...

 Hallo,

gisteren ben ik aan de knutsel gegaan met mijn nieuwe spulletjes van Stampin Up ik ben de uitdaging van de liftchallenge aangegaan en maakte een kaartje met de 'floating techniek'. Hieronder zien jullie het resultaat waar ik zelf dik tevreden mee ben. Het kaartje is vandaag met de post meegegaan naar een deelneemster van echte post is zoveel leuker, in deze groep sturen dames elkaar kaartjes gemaakt met materialen van Stampin Up.



Groetjes Hermien


4 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig Hermien! Heel stijlvol, rustig en niet saai.
Ik ben nog aan het nadenken over deze uitdaging. Zie zulke mooie inzendingen voorbijkomen!

alma.heijenk@gmail.com zei

deze is wel heel erg mooi. prachtige kaart voor deze challenge.
groetjes Alma

Marjan zei

Heel origineel jouw uitwerking, mooi natuurtinten ook met een prachtige tak en bloemen! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Hermien!

Cornelie zei

Mooi sereen kaartje. Ook zo mooi gefotografeerd. Tof zoveel aandacht voor alles! Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!