maandag 15 januari 2024

Bedankt

 Hallo,

sommige van jullie weten dat ik werkzaam ben bij de AH, en in een winkel komen veel kleine vriendjes boodschappen doen. Een van die vriendjes waar al mijn collega's en ik fan van zijn is Jens een schattige wijsneus van 5 jaar oud die altijd een praatje met ons maakt. In de kerstvakantie had hij voor ons kassateam heerlijke cup cakes gemaakt. En dan is een bedankt kaartje natuurlijk wel op zijn plaats. En zo ging ik aan de slag voor Jens. Om er toch een beetje een stoer kaartje van te maken heb ik een mooie vos op de kaart gezet binnen in het kaartje een cupcake. Vorige week heb ik het kaartje namens mijn collega's en mijzelf afgegeven aan zijn moeder, ik ben benieuwd of hij de post leuk vond.


2 sisters on the blog - niet vierkant of rechthoekig
crafty animals - anything goes


Groetjes Hermien


7 opmerkingen:

Nelleke zei

Ach wat een leuk en lief vriendje heb jij zeg! Wat maakte je een mooi en lief kaartje voor hem, die zal vast wel in de smaak vallen. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Leuk zeg, van die vaste klantjes! Wat lief dat hij cupcakes kwam brengen en jouw kaart is enig! Dat zal hij vast geweldig vinden om post te krijgen

Nancy Soetaert zei

Lief van kleine Jens en lief kaartje voor hem.
Groetjes
Nancy

Elle-Jeanne zei

Leuk kaartje met het vosje voor Jens.
Groetjes Elle-Jeanne

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!! En wat een leuk ventje dat hij jullie cupcakes komt geven. Zo lief. Je hebt daar een tof kaartje voor gemaakt.
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Marleen zei

Wat een leuke klant is die kleine Jens, daar kunnen veel volwassenen een voorbeeld aan nemen. Ook zeker leuk dat je voor hem dit mooie kaartje maakte!
groetjes