zondag 28 januari 2024

Neem de tijd

 Hallo,

op deze mooie zonnige zondagmorgen. Ik heb vanmorgen al op tijd mijn knutselspullen voor de dag gehaald om een kaartje te maken voor iemand die even op de rem moet duwen. Soms moet je zelf wat afremmen anders vlieg je uit de bocht, en vaak doet wat meer tijd voor jezelf wonderen. Ik gebruikte de kleuren van de challenge as you see it, en werd geïnspireerd door my stamp garden, maar voegde er mijn eigen draai aan. Een mix van oude en nieuwe spulletjes van Stampin Up.




Zo ik ga afsluiten ik ga zo de schmink in en dan ga ik samen met vriendinnen naar pumpelroze te gaan, een carnavalsactiviteit met alleen dames, veel roze, en live muziek.

Fijne zondag,
Hermien






13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien....gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart,
fijne dag.
groetjes Alma

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

Ela zei

Heel mooi zeg! Prachtige uitwerking van de opdracht. Groetjes Ela

Epie zei

Prachtige kaart Hermien , fijne dag
Groetjes Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart met een toepasselijke tekst erop. Dat klinkt gezellig Hermien.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ah ja, je zit natuurlijk midden in het feestseizoen! Genieten!
En je kaart is superleuk!

Nelleke zei

Leuke kaart en toch fijn als er iemand aan je denkt. Mij is steeds gezegd dat ik niet op de rem moet trappen, want dan ga je slippen. Ik moest het gas loslaten. 😉 jouw middag zal vast leuk geweest zijn. Groetjes Nelleke

Heather Cooper zei

This is a beautiful card, and you've made great use of the colours in our challenge! I love the fern background layer and the lovely rose focal point. Saving the Melon Mambo for that really brought the attention to the rose! Thanks for joining our gallery at As You See It Challenges!

Jan Clothier zei

This is lovely! The bright pops of pink make the whole thing seem alive. I like the way you've layered things together and the background work you've done with the ferns is gorgeous. Thanks for joining in with us at As You See It.

Deborah Wheeler zei

That's such a pretty card Hermien - I love all the layers against the background. Thanks for joining us at As You See It

carla zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Jane Knudsen zei

This is a stunner! I love all of the layers and the little details...it really spotlights those colors! Amazing! Thank you for joining us at As You See It!