zondag 4 februari 2024

Challenge K&K

 Hallo,

onze 1e challenge van het jaar was een succes we hadden 57 inzendingen, de random winnaar en top 3 vind je terug op ons blog. Dan is het nu weer tijd voor een nieuwe challenge en deze keer willen we geometrische figuren terug zien op je creatie. Zelf maakte ik een felicitatie kaartje. 


We zijn weer reuze benieuwd wat voor moois jullie weer allemaal gaan maken. Geen inspiratie? Neem dan een kijkje op ons blog. Meedoen kan tot 1 maart 18.00. 

En dan nog iets leuks bij  as you see it stond ik met dit  kaartje in de picture:




Fijne zondag,
Hermien


5 opmerkingen:

Daphne zei

Heeeeele leuke challenge l, mijn hoofd radertjes zijn al volop bezig.
Jouw voorbeeld vind ik heel inspirerend en heel mooi.

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel. toffe challenge, ik probeer deze maand mee te doen.
Proficiat met je topper.
What a sweetie. I love it.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Irene zei

Simpel maar super gaaf Hermien, je moet er maar op komen! Je topper sprong er voor mij direct al uit, proficiat er mee!
XxIrene

GerJanne zei

Heel mooi, Hermien! Je kunt er zoveel kanten mee op, he?!
En je schijnwerperkaart is super!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie strakke inspiratie-kaart Hermien. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
Lieve groetjes Miranda