zondag 18 februari 2024

Reminder K&K

 Hallo,

afgelopen vrijdag hadden we het afscheid van Wendy een dame uit de vriendengroep, wat een prachtig afscheid met vele foto's een lach en een traan en heel veel mensen die haar liefhadden. Hopelijk geeft dit steun aan haar gezin die nu zonder haar verder moeten gaan. En dan ga je weer over naar de orde van de dag hoe gek is dat...Voor vandaag hebben we de reminder bij K&K, we vragen geometrische figuren op je kaart. En daar kan je heel veel kanten mee op want er zijn vormen in overvloed, dus doe gezellig met ons mee.


Hieronder het kaartje wat ik maakte:


Op ons blog vind je natuurlijk nog meer inspiratie van de andere dames, je mag meedoen tot 1 maart
18.00. Angela is onze sponsor en ze stelt een mooie stempel van Lavina beschikbaar.
 


Ik wens jullie een fijne zondag, hier in huis hebben we een jarige de jongste wordt alweer 17.

Groetjes Hermien




4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Heel leuke kaart. Tof gedaan
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Daphne zei

Mooi om te lezen dat het afscheid goed is geweest. Steun geven aan elkaar is zo fijn en het zal haar gezin zeker goed doen. Sterkte voor iedereen, het zal een groot gemist zijn in jullie vriendengroep.
Je kaart vind ik heel mooi, de stoere wiebertjes met de mooie romantische bloem erop geeft een mooie uitstraling.

Colien zei

Wat verdrietig, Hermien! Fijn dat het afscheid een bijzonder moment voor jullie en de familie was. Iets om met gemengde gevoelens op terug te kijken, maar heel waardevol.
Je kaartje is erg mooi, leuk dat jij ook voor ruitjes ging.
grtz Colien

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie reminder kaart.
groetjes Alma