maandag 12 februari 2024

Lieve groetjes

 Hallo,

dit kaartje gaat naar een lieve vriendin van mij, gewoon om te laten weten dat ik blij ben met onze vriendschap. En vriendschappen zijn zo kostbaar dat wist ik wel maar het is de afgelopen dagen maar weer eens bevestigd. Vrijdagmorgen kregen we als vriendengroep een verdrietig bericht...een vriendin uit onze vriendengroep was donderdag uit het leven gestapt. Het bericht is ingeslagen als een bom, ongeloof, en verdriet overheerst. Vrijdag en zaterdag zijn we met vrienden bij elkaar gekomen om er samen over te praten met een lach en een traan en natuurlijke herinneringen. En zo maakte ik vanmorgen dit kaartje voor een vriendin want niets in het leven is zeker.


Cas on sunday - #276 valentine

Fijne week,
Hermien


7 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

Zo belangrijk, vriendschap koesteren,
wat een akelig nieuws, zo verdrietig dat iemand het niet meer ziet zitten...
heel veel sterkte gewenst.
groet Alma

carla zei

Zo'n naar nieuws wil je niet horen. Moeilijk om mee om te gaan.
Heel veel sterkte ermee.
Koester de vriendschappen, ze zijn belangrijk in 't leven.
Een mooi kaartje met het schattig vogeltje.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Vreselijk, hoe ongelukkig moet je zijn om tot een dergelijk besluit te komen. Jouw kaartje zal heel goed doen Hermien en allemaal heel veel sterkte om dit een plekje te kunnen geven!
xxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje dat is heftig. Heel verdrietig dat iemand zo diep zit om tot dit besluit te komen. Veel sterkte Hermien en fijn dat jullie als vriendengroep steun bij elkaar kunnen vinden. Een mooi idee om aan je vriendin te laten weten dat je blij met jullie vriendschap bent met deze lieve zelfgemaakte kaart.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat verdrietig, ik kan mij voorstellen dat het in jullie vriendengroep ingeslagen in.
Extra lief om 1 van je vriendinnen een zomaar kaartje te sturen met iets liefs erop.
Heel mooi gemaakt.
Vriendschap is héél belangrijk.
Sterkte met elkaar

GerJanne zei

Wat een heftig nieuws Hermien! Heel veel sterkte met dit verlies. Het diet je inderdaad weer beseffen hoe belangrijk vriendschappen zijn, terwijl als alles normaal is je dat niet zo doorhebt....
Je kaartje is heel mooi!

Claudia's kaartjes zei

Oh wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte met dit verlies. Lief om hier een kaartje voor te maken.
Heel mooi gemaakt trouwens.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls